Maria

Rusta, fåglar och discohår.

Kategori: Allmänt

 
Hejhejhej! Imorse när jag vaknade kände jag att idag var en perfekt söndag för ett rusta-besök.
 
Jag köpte en matta. Blev jättevelig när jag stod och kollade på den men nu känns den superrätt. I alla fall tills jag spiller på det vita....
 
Köpte också nya påslakan som känns HÖSTIGA! Med rönnbär och fåglar.
 
Känns förresten som fågel/träd/växter-temat här hemma snart kan spåra ur....
 
Till exempel har mina garderopsdörrar fått grenar på sig.
 
Och badrummet fåglar överallt.
 
Sen har jag fått en ny passionsväxt av Karin (eftersom min andra dog över sommaren) och den klättrar nog snart överallt.
 
Annars har jag idag inte lämnat lägenheten, har istället nördat in mig i ett nytt ljusprogram eftersom jag troligtvis fått extrajobb!!! Har också börjat se äkta människor, druckit mycket kaffe, ätit digistivekex och inte skrivit referat på dödsdansen som egentligen var prio 1 för dagen.
 
OCH så har jag idag provat frisyr för insparksdiscot vi ska ha för Scenproduktionsettorna på onsdag. Jag funderar på att ha en batteridriven ljusslinga i mitt hår, såhär:
 
DISCOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!
 
Ja. Det var väl allt för nu! Det här med att skriva blogg går/känns lite trögt men är ju kul att visa upp saker ibland!
 
PUSS
 

Kommentarer

  • mille som taggar tills vi ses! säger:

    LOVE IT!!!

    2014-09-07 | 19:45:20
  • Josefin säger:

    SÅ fint du har det!!!! Gullighetsdöden på badrumsfåglarna ju! =D
    och äkta människor... obehagligaste någonsin ju???!!! hahah mvh lättskrämd...
    puss å hej!

    2014-09-08 | 22:04:41

Kommentera inlägget här: