Maria

150318

Kategori: Allmänt

   
   
 
Fyra bilder från förra veckan. I lördags var jag i Lund x 2. En gång med cykel för att äta mycker bra brunch för 75 kr och gå på loppis och en gång för att gå på konsert. Bra lördag. Idag är det onsdag och mer än hälften av min grupparbetes-grupp är sjuka så vi bestämde oss för att vara lediga. Istället har jag pratat i telefonen med skatteverket, sorterat i datorn och på hårddiskar, sett Girls, sprungit och pratat med mormor. Mmm, att vara ledig mitt i veckan alltså!
 
Podcasttips: Värvet.se - Intervjuer med en person per avsnitt och i arkivet finns en massa coola och intressanta personer att lyssna på. Tycker de jag hittills lyssnat på är bra på ett så ärligt och fint sätt.
 
/Maria
 
 
 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    ÄLSKAR värvet intervjuer!!!

    2015-03-18 | 23:09:06

Kommentera inlägget här: