Maria

Maj/Juni

Kategori: Allmänt

HEJ!!! Josefin skickade en snapchat igår där hon ville ha uppdatering här. Okej, då kör vi på det.
 
Då vi inte hörts på hela sommaren kan vi ju kolla vad som hänt då, vi börjar med slutet på maj och juni:
 
 
 
I slutet av maj varvade jag att skriva skolarbete med att hänga.
 
Och så åkte jag till Umeå för ett megafint bröllop mellan Erica och Simon men det har jag visst inga bilder ifrån.
 
 
Tillbaka i Malmö slutade vi skolan, jag var flytt och nerrigg-hjälp och så såg vi Amazon på en invigning.
 
Åkte norrut och pausade några dagar i Norrköping för att hälsa på Josefin och träffa Frida!!
 
Några dagar senare tog min lilla lilla lillasyster studenten!!?!
Och en dag cyklade vi de tre milen till mormor.
  
Midsommar firade jag och Mille först hos mig och sedan idylliskt i Elins stuga
Vi var barnvakt till Alma <3
Och jag och Mille startade discgolf-klubb och tog såklart klubb-bild
 
Assisterade mormor vid Parisare-bak och hälsade på hos henne mest hela tiden.
Vi la golv i stugan också.
 
Det blev fint trots att ingen av oss gjort det förrut och så klippte vi gräs.
 
Vi hörs snart igen, puss
 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    woho tack för uppis på bloggis!!!

    2015-08-27 | 18:35:38

Kommentera inlägget här: