Maria

En lista.

Kategori: Allmänt

Hej på er!!! Här har vi inte hörts på ett tag, borde kanske därför skriva något vettigt. Men det kommer inte ske så vi tar en lista istället. 
 
1. hur gammal är du?
22 har jag ju hunnit bli
 
2. hur gammal känner du dig?
gillade åldern 21, liksom precis över 20-sträcket utan att behöva vara vuxen på riktigt. har haft så mycket åldersnoja den senaste tiden.
 
3. var bor du?
i en 28-kvadratslägga i malmö.
          
 
4. vad har du gjort idag? 
varit ledig min tredje dag på fem veckor. tagit sovmorgon, tränat, pratat i telefon i över tre timmar och ätit falafel x2 och glass.
 
5. vad ska du göra imorgon?
på dagen ska jag tvätta och skriva på praktik-rapport och på kvällen träffa min kompis linnea och göra något ~juligt~ kanske baka eller pyssla.
 
6. är du beroende av någonting?
alltså typ inte? eller kanske bekräftelse? + sömn å mat :)

7. nämn tre saker en kanske inte vet om dig?
 
1. jag har kunnat (och kan nästan fortfarande) hela dansen i slutet på high school musical 1....
 
2. jag är otroligt obekväm med att prata i telefon bland andra personer, speciellt bland icke-främlingar.
 
3. jag är superdålig på att lära mig namn, kommer ca aldrig ihåg namnet på någon jag bara hälsat på...
 
8. var i världen skulle du vilja befinna dig just nu?
någonstans där det är snö ute kanske? men själv va inomhus, kanske i soffan me kompisar.
 
9. vilket humör är du på just nu?
supertrött, vilket jag varit hela veckan. men också pepp på veckan och nöjd med tillvaron.
 
10. vilket är ditt favoritgodis?
jordnötsrutor, mm. och typ massa annat.
 
          
 
11. vilken är din favoritaffär?
stora mataffärer med självskanning!!
 
12. är du morgon- eller kvällsmänniska?
båda tror jag! 
 
13. har du något smeknamn?
ibland blir jag kallad maraja cääry och så brukar linn kalla mig majsan....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: