Maria

Ny vardag.

Kategori: Allmänt

 
HEJ! I veckan började min ~nya vardag~, nämligen som praktikant. Hela den här terminen ska jag vara på ett ljud/ljus/scen-företag och inte vara i skolan alls. Mycket konstigt och tråkigt att inte träffa klasskompisar lika mycket, men känns väldigt givande. I veckan har vi byggt upp inför en hästaktion och i fredags fick jag faktiskt jobba för företaget, som spotify-dj under aktionen!! Kanske mitt bäst betalda jobb någonsin, hoppas på mer spotify-dj-jobb!! Har träffat så många hundar också och sett så många hästar. Jag som brukar säga att jag inte riktigt gillar djur blev rätt svag för många av dem, typ den vita hunden på bild här nedan. Idag är min första lediga dag denna vecka och idag ska jag köpa spackel, kolla på en jacka och kanske börja skruva ned hyllor, för snart flyttar jag från studentlägenhet till vanlig lägenhet!!
 
 
 
Puss och kram vi hörs 
 

Kommentarer

  • linnet säger:

    Woho ännu en gång är du spotify-dj (pga gången i ladan räknas också!)!!! Hoppas praktiken går bra och KUL med uppdatering. PUSS miss u!

    2015-09-08 | 22:09:03

Kommentera inlägget här: