Maria

Augusti

Kategori: Allmänt

Sommaren känns avlägsen men tycker vi kollar lite på hur Augusti såg ut ändå!! 
 
Augusti började med att jag var så ~pirrig~ när Alice var på lägenhetsvisning åt mig. Litade sen helt och fullt på
hennes omdöme och tackade ja till min lägenhet. Är så glad över det!!
 
 
Var på museum och var på stranden!
 
Sen en dag hämtade jag upp mille på flygplatsen och åkte direkt uppåååt i landet
 
Ahh vill ba på roadtrip nuuu!! Med kaffetermos och massa godis och Mille såklart!
 
Målet var Boden för att se Josefin som varit cool western-tjuv hela sommaren!!
 
 
Hon var så cool och duktig såklart men också såå poppiz!!!!!
 
 
Sedan åkte vi till Piteå och Josefins stuga och därifrån har jag bara spara snapchats från Mille!! Dock mkt bra ena!!
 
En annan dag åkte jag till Övik med släkt!
 
 
Har mest bilder på Alma därifrån (typ från sommaren också). Inte konstigt, hon är en sådan pärla!!!!!
 
 
På kvällen var jag på fest hos Mille med en massa bra ena!!!
 
 
Sen åkte jag till Malmö! Badade och träffade Ida!!
 
 
Det var Malmöfestival och falafel-läge!!
 
 
Såg en massa bra och träffade en massa bra! Men har visst få bilder från den veckan.
 
Och Frida kom till Malmö! Sedan tog vi ett morgontåg tsm med Svenska-kyrkan-kortleken till Halmstad för gårdsfestival!
Jag var ljustekniker på festivalen men frida var snäll att hjälpa mig att rigga upp. Filmade med goproen när jag var ledig och har skärmdumpat lite från filmerna:
 
 
 
Det var härliga dagar det!!!!!!
 
 
Sedan kom Linnea till Malmö!!!! Vi åkte Malmö runt och lärde oss allt om turning torso av flashback?? 
 
Och efter det blev det en liten sväng till göteborg för att träffa dessa!!! 
 
Sen var Augusti slut men vilken toppenmånad det var!!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: