Maria

FREDAGSHEJ

Kategori: Allmänt

 
HEJ VÄNNER OCH GLAD FREDAG!!!!!  Jag är ledig från praktiken idag. Vilket jag också varit sedan i tisdags och
kommer vara fram till nästa tisdag - skönt!! Igår tog jag lift-certifikat, så nu får jag köra saxlift och teleskoplift
lagligt. Anlita mig som liftchafför. 
 
Annars i livet så...
 
 
..sitter jag mycket försjunken i internet. Försöker hitta en najz, lagomstor och fin bäddsoffa på blocket men det är
dåligt med dem. Kollar även mycket på ikea och gör listor. En måste va organiserad när...
 
 
 
...en snart ska flytta! Ägnar mycket tid åt att packa, sortera bort saker, skruva ned saker och spackla väggar. Och
på söndag flyttar jag wihoo!!
 
 
Sedan har mycket tänktetid gått till ljus, ska nämligen göra ljus på julshow i år också. Har idag skissat på en rigg
och letat inspo och i em ska jag på möte inför det.
 
Är lite rörigt och spretigt just nu men tror det ska bli ordnas när allt med flytten är klart och då jag också känner
mig mer och mer hemma på praktiken. Kanske ska berätta mer om praktiken en annan dag? Eller ja alltså ni sju
personer som läser här då och då, vad ska jag skriva om? Josefin, önska nååått :) :)
 
HEJDÅ, puss
 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej Majsanmayonäs! Här kommer önskemål : berätta om helgen, om hösten är kul, om varför jag är en sån häääärlig en, om vad du ska klä ut dig till på halloween och tips på en vardags makeup. Spänd på allt detta, pöösss! ))))

    2015-10-11 | 21:03:57

Kommentera inlägget här: