Maria

Matbloggen - Snabbaste tacosen

Kategori: Allmänt

Hej bloggen idag ska jag visa hur du gör god böntacos på kortare tid än vad det tar att göra nudlar.
 
Skölj av bönor och häll upp i skål. Jag använde svarta, men blandade är godare!
 
Häll tacopulver efter behag på bönorna.
 
Mosa ihop det hela. I detta skede ser det inte så gott ut men är godare ihopmosat än att bara röra ihop.
 
Lägg böntacoröran på tacobröd med sånt du tycker är gott. Jag hade majs, sallad, tacosås och imat fraish.
 
 
Ät upp, njut och gå och gör fler! Tar 3 minuter att göra om du är snabb. Perfekt vid akut hunger / lata dagar
 
Desutom billigt och min var vegank = snäll mot moder jord + djur.
 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    ÅhÅ det där ska jag prova!!!

    2014-09-08 | 22:05:24

Kommentera inlägget här: