Maria

vecka 9 - lista

Kategori: Allmänt

Veckans humör: Upp och ner, ibland superless och ibland superpepp!

Veckans vill ha: Kreativitet så jag kommer på hur jag vill att mina väggar ska se ut och kommer på hur jag ska fortsätta i en låt jag börjat på men fastnat med.

Veckans köp: Köpte nya trosor pga hade skjutit upp att tvätta för länge.............

Veckans favoritplagg: Tjocktröja i storlek xxxl som är det bästa att ha hemma.

Veckans frisyr: En del sånt här:

 

Veckans händelser: Jobbat på våran maffiahändelse på Öresundsbron i skolan, tränat mösklerna, varit på inflyttningsfest, gått på museeum med mitt mentorsbarn och varit på födelsedagsfest.

 
 
Veckans sämsta: Alltså typ inget!

Veckans saknad: Vår och varmare! 

 
Det här är konstigt. Hade EN chokladboll kvar i kylen en dag. Och så liten? Varför åt jag inte den när jag åt de andra? Ett mysterium...

Veckans festligaste: Födelsedagsfest i Lund jag var på igår. Fredrik fyllde år och hade maskerad med tema Onska och i present av oss fick han en tårta med blå grädde. Jag var en väckarklocka för att va lite skåjjj och hade gjort en superstor som hängde runt halsen. Sara var Dr Evil och kanske bästa utklädnaden!! Hon hade övat in citat från filmen och skrattade precis som han - så.så.bra! 

 

Veckans måltid: Blev bjuden på pannkakor med sylt och grädde hemma hos Hannes och Julia i onsdags, det var himlarns gott!

Veckans borde: Äta mer kakor och se mer serier i sängen :----)

Veckans godis: En godispåse från hemmakväll som satt fint i kistan!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: