Maria

18 mars

Kategori: Allmänt

 
 
 
 
 
 
 
 
Hej! Livsuppdatering: 
- Tar vara på SOL när den är framme - brygghänger, äter årets första glass, åker longboard osv. Så GÖTT!
- Äter mackor med massa lyxpålägg när tid finns. Bra pålägg: Smör, keso, blåbärssylt, honung, jordnötssmör, banan. Kanske inte riktigt alla på en gång men nästan...
- Bland mina bättre middagar: vegoburgare med friscobröd pga det är det enda hamburgebrödet jag tål. Och stekt potatis och massa sås<33
- Matilda frågade ifall jag ville jobba med henne att sköta ljud och ljus på nycirkusföreställningar. Det ville jag! Var dock svårare än vi trott då de lånat lokal på frälsningsarmen där publiken sitter 360 grader runt "scenen" och på två våningar och vi inte fick tillgång till så mycket ljus vi velat. Men blev rätt bra ändå och nästa helg kör vi föreställning nummer två!
- Var på min första demonstration i söndags, mot razism och nazism. Var mäktigt och kändes viktigt och jag tror vi var över 10 000 personer där!
- Annars då: har i skolan en lärare som pratar danska (och fattar i n g e n t i n g), e trött typ för ofta, tränar en sport där vi åker rullskridskor och så småningom ska lära oss att tacklas samtidigt, köpt min första nya jacka på många år å e supernöjd och insett att jag blivit kaffeberoende.
- Peppar: Att åka på ~semester~ nästa vecka. Först Umeå för att träffa släkt och vänner, äta semlor och se Josefins musikal och sedan åka till Åre för snowboardåkning och annat bra. S Å P E P P ! ! ! !
 
MVH Maria

Kommentarer


Kommentera inlägget här: