Maria

Läg1

Kategori: Allmänt

Hej hej hej!
 
 
Här i Malmö är det vår i luften nu och yr.no lovar 6 plusgrader och sol i helgen. De som tröttnar på snö och kallt är välkommna att hälsa på!
 
 
I skolan läser vi en Rum-kurs och vi fick som uppgift att bygga en skalenlig lägenhet till en karaktär vi hittat på och nu känns det som jag aldrig mer vill se capa-papp, linjaler och lim...
 
 
Men det var kul när den var klar och lite såhär blev resultatet. Alltså - för.skallerhänt.för.sånt.pillrigt
 
 
Helgen var bra! Hade fredagsdääjt med Frida och Sara och på lördagen såg jag melodifestivalen och var på gay-klubb med en bunt roliga ena.
 
Köpt stolar som jag spraymålat svarta, blev bra tycker ja och en får agera nattduksbord. (Har ej lossat hår fläckvis - har bara ful utväxt)
 
              
Tack och hej från mig hoppas det är bra med er! Puss!
 
 
 

Kommentarer

  • Felicia säger:

    Alltså: 1. Satiken så fin lägenhet du fick till! 2. VILL OCKSÅ SPRAYMÅLA STOLAR NU. Blev megabra! 3. Fint att du ser ut att ha det så bra! 4. Hehe... Jag är less på snö..... ;--)

    2014-02-15 | 11:42:51

Kommentera inlägget här: