Maria

Söndagslista!

Kategori: Allmänt

Söndag idag och jag sammanfattar veckan i en lista:

Veckans humör: Blandat pepp, trött, pigg, glad, lite nervös. 

Veckans vill ha: Besök från umeå!!!!!

Veckans köp: Har nog aldrig köpt så mycket i hela mitt liv som jag gjorde förra veckan. Den här veckan har jag chillat lite mer och mest köpt mat, men sen ett par så himla sköna skor också!

Veckans favoritplagg: Svarta jeans, har det jämt nu för tiden.

Veckans frisyr: Okammat och mycket mössa som vanligt.

Veckans händelser: Haft haft skola, varit på museum, lagat middag med två klasskompisar, parkhängt med stora delar av klassen, varit på malmö högskolas välkomstdag, varit på skolan 12 timmar en dag, hjälp till med ljud och scen på nå spelningar och idag ska jag jobba med ljud och ljus på föreläsningar. 

 
 
 
 
 

Veckans sämsta: Att det är långt att cykla till stan och skolan, att det suger att diska (</3) och att jag inte än känner någon här superbra vilket mestadels känns lugnt men när en börjar tänka på att alla som jag känner bra bor så stört långt härifrån kan det kännas lite ensamt. 

Veckans saknad: En ugn och ett piano!

Veckans festligaste: Igår var rätt festligt, där jag hjälpte till med ljud. Det hela var i en gammal industilokal som var najz fixad och var peppiga konserter, peppiga människor och när jag trampade hemmåt hade de dragit igång kareoke(?). 

Veckans måltid: De som jag blivit bjuden på :') Två luncher och en middag!

Veckans borde: Köpa kursliteratur och lite annat till skolan.

Veckans godis: En påse från hemmakväll :)

Kommentarer

  • Josefin säger:

    1. dreglar över skorna!! så snygga.
    2. vill vara besök från umeå!!!!
    3. va bra att dricka öl i träd! (gissar på att det är öl? hehe)
    4. kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram
    5. saknar dig bästa!!!!!

    2013-09-15 | 12:26:26
    Bloggadress: http://apelsinjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: