Maria

Första dagarna.

Kategori: Allmänt

Nu bor jag i Malmö. Känns jättekonstigt att säga. Jag bor i Malmö??!?!? Jag börjar komma i ordning här i alla fall och google maps i telefonen är min bästa vän! <333
 
Jag kom hit i lördags och sedan dess har jag flyttat in i min källare, skaffat en cykel, varit heldag på ikea, köpt för mycket på ikea för att ta på cykel (men tagit mig hem med allt tillslut), blivit visad runt häromkring där jag bor av dem jag hyr av + nå släkt och en familjevän till dem, åkt buss utanför malmö och köpt begagnade högtalare och så - börjat skolan! 
 
Är hur peppad som helst på utbildningen! Idag har vi vår första lektion i PA-uppkoppling och nästa helg ska jag och några från klassen jobba hela helgen med några föreläsningar - bygga scen, sköta ljud och ljus och streama dem. Känns skoj! Och ikväll börjar vi insparkas!
 
 
 
 
 
Kramar!
 
 

Kommentarer

  • Josefin säger:

    ahhh så spännande!!!

    2013-09-03 | 13:55:16
    Bloggadress: http://apelsinjos.blogspot.com
  • mille säger:

    FIIIINT !!! =)

    2013-09-03 | 18:02:09

Kommentera inlägget här: