Maria

Här bor jag.

Kategori: Allmänt

 

Hej på er! Tänkte visa hur det ser ut där jag bor när det 1. är nystädat 2. jag lagt nå mysiga filter på bilderna.

 

Välkomna in ;-)))


Soffan har jag suttit i ca 2 gånger sedan jag flyttat hit, men den e bra avlastningsplats för t ex smutsiga kläder..............

 

 

Gillar att ha kökssoffa, känns så hemma! Duken och krukan köpte jag förra veckan för sammanlagt 13 svenska riksdaler.

 

Och fyndade gamla reklamaffisher i en museum-shop som skulle stänga ner.

 

Det var det! Kom och hälsa påååååå!

Kram och puss! 



Kommentarer

  • linnéa säger:

    åh vad fint och mysigt du har fått det maria! haha är det där dom vita högtalarna du pratade om, fick du tag i dom till sist?:D (Y) puss och kram!!<3

    2013-09-20 | 11:26:56

Kommentera inlägget här: