Maria

När det är brabrabra.

Kategori: Allmänt

I veckan...
 
... har jag blivit med lägenhet! IHH! Från Januari har jag en egen liten studentlägenhet på 21 kvardat med fint kök och balkong som ligger precis bredvid en stor fin park. Är så himla himla glad och pepp på att flytta till den!
 
... har jag sett konsert med Sigur Ros. Det var så så himla bra och fint!
 
... har jag fått ett litet kusinbarn!! Längtar så tills jag får träffa Erica och Simons lilla Agnes!
 
... har jag bakat pepparkakor med en bunt bra ena och julpyntat sådär lite för tidigt.
 
 
I helgen...
 
... ska jag tillsammans med klasskompisar sköta ljus i en gammal kyrka på två konserter.
 
... ska jag på en hatt-fest och en jul-fest. Peppigt!
 
... ska jag äta risgrynsgröt och se julkalender.
 
 
För tillfället känns det mesta så fruktansvärt bra och rätt. 
 
 

Kommentarer

  • mille säger:

    GRATTIS TILL LÄGENHETEN!!! :D:D:D:D:D

    2013-11-29 | 15:32:15
  • Josefin säger:

    GRATTIS och åh så skönt med livet-är-braaa-känsla!!!!!!

    2013-11-29 | 20:02:16
    Bloggadress: http://apelsinjos.blogspot.com

Kommentera inlägget här: